Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів» .
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
1) Категорії товарів, які можна повернути або обміняти – всі категорії на нашому сайті підлягають обміну (Ви можете зробити обмін товару або повернути його у строк 14 днів після його придбання)
2) Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів належної якості – Якщо Ви хочете повернути товар або обміняти його, то в такому випадку попередньо просимо зв’язатися з нашим менеджером будь-яким зручним способом для вас, за телефонними номерами або через кнопку “Зв’язок” яка знаходиться у лівому нижньому кутку сайту
Для уточнення всієї інформації щодо купленого товару та подальших дій щодо повернення або обміну.
3) Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів не належної якості – Ви можете здійснити повернення або обмін товару у терміни 14 днів після його отримання Для того, щоб зробити повернення або обмін товару просимо попередньо зв’язатися з нашим менеджером за будь-яким номером телефону який вказаний на нашому сайті
Для уточнення всієї інформації щодо купленого товару та подальших дій щодо повернення або обміну.
4) Фізичне місце розташування, де повернення можна зробити – за нашою адресою: Дніпро, Дніпропетровська обл., просп. Богдана Хмельницького, 118Д, Індекс: 10254
Повернення коштів відбувається протягом 3х робочих днів із дня прибуття товару назад у магазин.
Повернення відбувається на карту клієнта.
Зворотна доставка товарів здійснюється з допомогою покупця за тарифами служби доставки.
Умови повернення товарів належної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- Товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо. п.;
- Товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування;
- Збережено всі ярлики та заводське маркування;
- Товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну .